
Переваги eSIM

Як скористатися eSIM
Заміна SIM на eSIM для існуючих номерів
Підключення eSIM для нових номерів
Як додати eSIM в девайс
(Переконайтеся, що пристрій підключений до Wi-Fi або іншої інтернет-мережі)
FAQ
Для абонентів Передплати доступна нова картка eSIM з попередньо встановленим тарифом SuperNet Pro.
Після активації тарифу його можна замінити на будь який, доступний до підключення.
Для абонентів контрактної форми обслуговування: купіть картку eSIM для заміни, оберіть доступний для підключення тариф і зверніться в магазин Vodafone з паспортом та ІПН.
Для корпоративних абонентів: купіть картку eSIM для заміни, оберіть доступний для підключення тариф і зверніться в магазин Vodafone (з паспортом та довіреністю) або до Вашого менеджера по обслуговуванню.
Так, ви можете видалити профіль, дотримуючись інструкції нижче:
Для IOS: «Параметри» → «Стільникові дані» → оберіть стільниковий план, який потрібно видалити» → видаліть дані сім-карти
Для Android: «Налаштування» → «Мережа й Інтернет» →»Мобільна мережа» → виберіть профіль який потрібно видалити→ видалити SIM-карту
Якщо ви випадково або за необхідності (наприклад, при зміні девайса) видалили профіль eSIM, у вас є можливість скористуватися QR-кодом повторно с поточного або іншого пристрою, який підтримує технологію eSIM. Операція можлива тільки 1 раз. Видалення профілю eSIM не є видаленням номера з мережі Vodafone.
Також ви можете відключити стільниковий план eSIM і тимчасово не користуватися мережею Vodafone (за аналогією з вийнятою з телефону фізичною SIM-картою). Всі послуги і оплата за тарифом відключені не будуть.
При купівлі eSIM в інтернет-магазині Vodafone, товар надійде вам на електронну пошту у форматі ваучера. Якщо ви не отримали лист з ваучером у вказаний термін, прохання перевірити папку «Спам».
У випадку проблем з підключенням eSIM, переконайтесь, що при підключенні ви дотримувалися інструкції і пристрій був підключений до Wi-Fi або іншої інтернет-мережі.
Якщо ви не знайшли відповідь на запитання, зателефонуйте в контактний центр 111 ( з будь-якого номера Vodafone Україна) або 0800 400 111 (з будь-якого іншого номера). Дзвінки на території України безкоштовні.
Станом на 01.02.2022 eSIM підтримують:
Apple:
iPhone XR/XS/XS Max
iPhone SE 2 покоління
iPhone 11/11 Pro/11 Pro Max
iPhone 12/12 mini/12 Pro/12 Pro Max
iPhone 13/13 mini/13 Pro/13 Pro Max
iPhone SE 3 (2022)
iPad mini 5/6 покоління
iPad 7/8/9 покоління
iPad Air 3/4 покоління
iPad Pro 11” 1/2/3 покоління
iPad Pro 12.9” 3/4/5 покоління
Samsung;
Galaxy S20 Ultra
Galaxy S21/S21 Plus/S21 Ultra
Galaxy Note 20/20 Ultra
Galaxy Z Flip/2/3
Galaxy Fold/2/3
Galaxy S20/S20+
Galaxy S22/S22+/S 22 ULTRA
Google:
Pixel3/3a/3 XL/3a XL
Pixel 4/4a/4 XL
Pixel 5a
Pixel 6/6PRO
Huawei:
P40/P40 Pro
Mate 40/Mate 40 Pro
Mate Xs
Motorola:
RAZR
RAZR 5G
Microsoft:
Surface Duo
Встановити eSIM в смарт годинники на даний момент неможливо.
Ми гарантуємо коректну роботу eSIM лише на сертифікованих в Україні пристроях.
Інформація для абонентів Передплати
1. Перед підключенням eSIM зателефонуйте на 222 з будь-якого номера Vodafone Україна або 0800 400 222 з будь-якого номера мобільного або фіксованого зв'язку України. Дзвінки на території України безкоштовні.
Надайте дані для ідентифікації номеру:
– SMS-підтвердження по коду від оператора;
– PUK-код старої SIM або назвіть 2 номера, на які Ви телефонували найчастіше протягом останніх 30 днів.
2. Назвіть серійний номер нової eSIM (набір цифр під штрих-кодом на стартовому пакеті або електронному ваучері).
Інформація для абонентів Vodafone Україна Контракт, а також абонентів Передплати, у яких активована послуга «Заборона заміни SIM»: для заміни фізичної SIM на eSIM треба звернутись у магазин Vodafone з eSIM і документом, на який зареєстрований номер. Найближчу адресу можна знайти за посиланням.
Інформація для корпоративних абонентів Vodafone Україна, для заміни карти необхідно звернутися:
– за номером 222 з будь-якого номера Vodafone Україна або 0800 400 222 з будь якого номера або фіксованого зв'язку України (дзвінки на території України безкоштовні) і відповісти на декілька простих питань для ідентифікації
– через VipZakaz (для зареєстрованих контактних осіб)
– до контактної особи Вашої компанії;
– в магазин Vodafone (обов’язково з робочим номером).
1. Після підключення eSIM, наберіть 111 для активації номеру та тарифного плану, дочекайтеся голосового привітання та завершіть дзвінок
2. Дочекайтеся SMS про активацію номеру та підключення пакета послуг на місяць у тарифі SuperNet Pro (перший місяць вже включено) і користуйтеся усіма перевагами мобільного зв’язку Vodafone. Вам будуть доступні:
- 20 ГБ 4G інтернету;
- безліміт у мережі Vodafone Україна;
- 250 хв на інші мережі України;
- 50 хв у 17 країн (Польща, Німеччина, Чехія та інші країни);
- вартість пакету послуг – 180 грн/міс (знімається, починаючи з 2-го місяця, після активації тарифу).
Електронні ваучери поверненню та обміну не підлягають.
Придбати eSIM можна:
Інформація для абонентів Vodafone Контракт: після покупки eSIM в інтернет-магазині, для заміни SIM на eSIM вам потрібно звернутись в магазин Vodafone, з наявним при собі документом на який зареєстрований номер.
Якщо Вам потрібно замінити поточну активну SIM-картки на віртуальну eSIM і Ви знаходитесь за кордоном:
1. Придбайте спеціальний пакет на нашому сайті.
2. Подайте заявку через додаток My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням).
3. Слідуйте інструкції у додатку.
4. Очікуйте на вхідний виклик від нашого співробітника.
З метою безпеки, зміна формату SIM-картки через додаток My Vodafone є можливою лише після додаткового підтвердження. Через деякий час (від 30 хвилин до 24 годин) після подачі запиту, на Ваш номер телефона надійде вхідний виклик від нашого співробітника. Будьте готові взяти слухавку.
Зверніть увагу!
Вхідні виклики у роумінгу є платними. Деталі щодо вартості.
Для можливості прийому дзвінка від нашого співробітника – на Вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що включає у себе дзвінки.
Якщо Ви не підтвердите подачу запиту на зміну формату SIM-картки на eSIM під час дзвінка нашого співробітника з будь-яких причин (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику/ номер не в мережі/ пропущений дзвінок та інше) – заявка буде відхилена.
У цьому випадку, для проведення заміни Вам буде потрібно подати новий запит у додатку та очікувати на повторний дзвінок.
Якщо Вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM і Ви знаходитесь за кордоном:
Крок 1
Придбайте спеціальний пакет eSim
Крок 2
Зателефонуйте на номер +380500400222 (дзвінки приймаються як з номерів українських, так і з номерів іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).
Важливо: подати заявку Ви можете з 10:00 до 20:00 за київським часом.
Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.
Крок 4
Для анонімних клієнтів передплати:
- дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки);
– два номери, з якими Ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, які починаються з 0800/900…);
– IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка. - надайте співробітнику серійний номер Вашої нової SIM-картки (цифри, що вказані на новому стартовому пакеті, що був надісланий на Вашу електронну пошту);
- надайте Ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта/ID-картки/паспорта громадянина України для виїзду за кордон/ водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані у заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати та контрактних клієнтів-фізичних осіб (договір оформлений за Вашими паспортними даними), фізичних осіб-підприємців та клієнтів, які обслуговуються за умовами програми «Своє коло»:
- надайте дані Вашого документа, на який проведена реєстрація номера;
- вкажіть Ваш контактний номер для зв’язку;
- надайте співробітнику серійний номер Вашої нової SIM-картки (цифри, що вказані на новому стартовому пакеті, що був надісланий на Вашу електронну пошту).
Крок 5
- надішліть своє фото з паспортом та листком* в руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (включаючи прописку; для ID-картки – фото зворотньої сторони) на адресу zakaz@vodafone.ua;
- вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефона (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
*на листку має бути власноруч написана фраза «фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».
Крок 6
Номер буде перенесено на нову SIM-картку у період від 3 до 24 годин після подачі заявки. Встановіть SIM-картку в пристрій для користування Вашим номером не раніше, ніж через 3 години (або перезавантажте його у випадку, якщо нова SIM-картка була встановлена раніше цього часу).
Увага!
З метою безпеки, перед проведенням заміни SIM-картки може бути виконана додаткова перевірка.
Після запиту на вказаний контактний номер може надійти дзвінок від нашого фахівця (від 3 до 24 годин). Будьте готові взяти слухавку та відповісти на додаткові питання.
Зверніть увагу!
Вхідні виклики у роумінгу є платними. Деталі щодо вартості.
Для можливості прийому дзвінка від нашого співробітника – на Вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що включає у себе дзвінки.
Якщо Ви не підтвердите, що є користувачем номера під час дзвінка нашого співробітника з будь-яких причин (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику/ номер не в мережі/ пропущений дзвінок та інше) – заявка буде відхилена.
У цьому випадку, для проведення заміни Вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.
Важливо!
- відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу) можливе лише за звернення повнолітньої особи;
- стан поточного рахунку, тарифний план і всі підключені послуги на момент заміни SIM-картки будуть перенесені на нову eSIM;
- контакти в телефонній книзі, що були збережені на старій SIM-картці, не відновлюються;
- для збереження контактів рекомендуємо виконувати резервне копіювання телефонної книги. У разі потреби зверніться до інструкції виробника Вашого пристрою.
Тарифи й послуги (у тому числі технологія eSIM) діють на території України за наявності покриття мережі оператора, крім тимчасово окупованої території та території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень або здійснюють їх не в повному обсязі.
Мінімальний строк дії тарифу – 30 днів з моменту його введення. Детальну інформацію щодо тарифів, акцій, вартості та умов надання послуг можна отримати за телефонами:
111 — безкоштовно з мобільного Vodafone Україна в Україні;
0800 400 111 — для абонентів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).
ПрАТ «ВФ Україна», 01601, м. Київ, вул. Лейпцизька, 15, у реєстрі операторів, провайдерів телекомунікацій №1.