Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Новий номер

Отримайте новий номер без зайвих фізичних карток

Швидке підключення

Купуйте онлайн або в магазині і активуйте за кілька хвилин

Легкий перехід

Замініть свою стару SIM на eSIM без втрати номера

Новий номер eSIM
Заміна SIM на eSIM
<p>Перевірте девайс на підтримку eSIM</p>

Перевірте девайс на підтримку eSIM

<p>Купіть eSIM з тарифом</p>

Купіть eSIM з тарифом

<p>Додайте eSIM у ваш девайс </p>

Додайте eSIM у ваш девайс

<p>Активуйте обраний тариф</p>

Активуйте обраний тариф

<p>Перевірте девайс на підтримку eSIM </p>

Перевірте девайс на підтримку eSIM

<p>Купіть eSIM для заміни звичайної SIM </p>

Купіть eSIM для заміни звичайної SIM

<p>Перенесіть SIM на eSIM</p>

Перенесіть SIM на eSIM

<p>Додайте eSIM у ваш девайс і перезавантажте його </p>

Додайте eSIM у ваш девайс і перезавантажте його

Виберіть потрібну eSIM

eSIM з тарифом

eSIM з тарифом

Для нових номерів передплати

Купити eSIM
eSIM для заміни SIM

eSIM для заміни SIM

Для існуючих номерів

Замінити

Як додати eSIM в девайс

IOS Android

(Переконайтеся, що пристрій підключений до Wi-Fi або іншої інтернет-мережі)

1
Зайдіть у меню «Параметри»
2
Натисніть «Стільникові дані»
Зайдіть у меню «Параметри»
Натисніть «Стільникові дані»
Натисніть «Додати стільниковий план»
Відскануйте QR-код і дотримуйтесь вказівок на екрані
3
Натисніть «Додати стільниковий план»
4
Відскануйте QR-код і дотримуйтесь вказівок на екрані
Зайдіть у меню «Параметри»
1
Зайдіть у меню «Параметри»
Натисніть «Стільникові дані»
2
Натисніть «Стільникові дані»
Натисніть «Додати стільниковий план»
3
Натисніть «Додати стільниковий план»
Відскануйте QR-код і дотримуйтесь вказівок на екрані
4
Відскануйте QR-код і дотримуйтесь вказівок на екрані
1
Зайдіть у меню «Налаштування»
2
Оберіть пункт «Підключення»
3
Далі зайдіть у «Диспетчер SIM-картки»
Зайдіть у меню «Налаштування»
Оберіть пункт «Підключення»
Далі зайдіть у «Диспетчер SIM-картки»
Натисніть «Додавання моб. тарифного плану»
Оберіть «Додавання за допомогою QR-коду»
Відскануйте QR-код і дотримуйтесь вказівок на екрані
4
Натисніть «Додавання моб. тарифного плану»
5
Оберіть «Додавання за допомогою QR-коду»
6
Відскануйте QR-код і дотримуйтесь вказівок на екрані
Зайдіть у меню «Налаштування»
1
Зайдіть у меню «Налаштування»
Оберіть пункт «Підключення»
2
Оберіть пункт «Підключення»
Далі зайдіть у «Диспетчер SIM-картки»
3
Далі зайдіть у «Диспетчер SIM-картки»
Натисніть «Додавання моб. тарифного плану»
4
Натисніть «Додавання моб. тарифного плану»
Оберіть «Додавання за допомогою QR-коду»
5
Оберіть «Додавання за допомогою QR-коду»
Відскануйте QR-код і дотримуйтесь вказівок на екрані
6
Відскануйте QR-код і дотримуйтесь вказівок на екрані

Девайси, які підтримують eSIM

Apple
open

iPhone

iPhone 16 Pro Max

iPhone 16 Pro

iPhone 16 Plus

iPhone 16

iPhone 15 Pro Max

iPhone 15 Pro

iPhone 15 Plus

iPhone 15

iPhone 14 Pro Max

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Plus

iPhone 14

iPhone 13 Pro Max (dual eSIM)

iPhone 13 Pro (dual eSIM)

iPhone 13 (dual eSIM)

iPhone 13 mini (dual eSIM)

iPhone 12 Pro Max

iPhone 12 Pro

iPhone 12

iPhone 12 mini

iPhone SE 2020

iPhone 11 Pro Max

iPhone 11 Pro

iPhone 11

iPhone XR

iPhone XS Max

iPhone XS

iPad

iPad Air 11-inch (M2)

iPad Air 13-inch (M2)

iPad Pro 11-inch (M4)

iPad Pro 13-inch (M4)

iPad Pro 13-inch (M4) with Nano-texture glass

iPad Pro 12.9 inch (5th generation)

iPad Pro 12.9 inch (4th generation)

iPad Pro 12.9 inch (3rd generation)

iPad Pro 11 inch (3rd generation)

iPad Pro 11 inch (2nd generation)

iPad Pro 11 inch (1st generation)

iPad 10.2-inch (9th generation)

iPad Air (4th generation)

iPad Air (3rd generation) (2019)

iPad mini (5th generation) (2019)

iPad (8th generation)

iPad (7th generation)

Samsung
open

Galaxy S24 Ultra

Galaxy S24+

Galaxy S24

Galaxy Z Flip5

Galaxy Z Fold5

Galaxy Z Flip6

Galaxy Z Fold6

Galaxy A55 5G

Galaxy A35 5G

Galaxy Fold 5G

Galaxy Note 20 5G

Galaxy Note 20 Ultra 5G

Galaxy S20

Galaxy S20 5G

Galaxy S20 Ultra 5G

Galaxy S21 5G

Galaxy S21+ 5G

Galaxy S22 5G

Galaxy S22 Ultra

Galaxy S22+

Galaxy S23 5G

Galaxy Z Flip

Galaxy Z Flip3 5G

Galaxy Z Flip4 5G

Galaxy Z Fold2 5G

Galaxy Z Fold3 5G

Galaxy Z Fold4

Galaxy Z Fold5

Google
open

Pixel 9 Pro Fold

Pixel 9 Pro XL

Pixel 9 Pro

Pixel 9

Pixel 8a

Pixel 8 Pro

Pixel 8

Pixel Fold

Pixel 7a

Pixel 7 Pro

Pixel 7

Pixel 6

Pixel 6a

Pixel 6a Pro

Pixel 5

Pixel 4 XL

Pixel 4a

Pixel 4

Pixel 3a XL

Pixel 3a

Pixel 3 XL

Pixel 3

Pixel Watch

Pixel Watch 3

Xiaomi
open

Mi 12T Pro

Motorola
open

G54 Power 12/256gb

G54 Power 8/256gb

G55 8/256gb

G75 8/256gb

G85 8/256gb

Edge 40 8/256gb

Edge 40 Neo 12/256gb

Razr 40 8/256gb

Edge 50 Fusion 8/256gb

Edge 50 Fusion 12/512gb

Razr 40 Ultra 8/256gb

Edge 50 Neo 8/256gb

Edge 50 Pro 12/512gb

Edge 50 12/512gb

Edge 50 Ultra 16/1tb

Razr 50 8/256gb

Razr 50 Ultra 12/512gb


Інші девайси
open

Sony

Xperia 10 IV

Nokia

G60 5G

Встановити eSIM в смарт годинники на даний момент неможливо.

Ми гарантуємо коректну роботу eSIM лише на сертифікованих в Україні пристроях.

Не знайшли свій пристрій у списку?
open

Ми постійно оновлюємо список девайсів. Якщо ви не знайшли свій телефон у списку, можливо, ми ще не встигли додати його. Також деякі пристрої не підтримують eSIM в Україні через обмеження, встановлені виробником. Перевірити, чи ваш пристрій підтримує eSIM, можна в інструкції до нього або в розділі технічних характеристик на сайті виробника чи в налаштуваннях самого пристрою.

Замініть свою фізичну SIM на віртуальну eSIM або купуйте eSIM з новим номером



Поширені питання

Де придбати eSIM?
open

Придбати eSIM можна:


eSIM з новим номером
open

Для клієнтів передплати доступна нова картка eSIM з попередньо встановленим тарифом Joice Start 2024, Joice Pro 2024, Joice Max 2024, Turbo 2024 (перший пакет послуг на 4 тижні включений).

Надалі тариф можна замінити на будь-який, доступний до підключення.

Для клієнтів контракту: придбайте картку eSIM для заміни, оберіть доступний для підключення тариф і зверніться в магазин Vodafone з оригіналом паспорта, ID-картки або з відображенням ID-картки та РНОКПП у застосунку «Дія» (якщо РНОКПП вказаний на зворотній стороні ID-картки, додатково надавати його непотрібно).

Для корпоративних клієнтів: придбайте картку eSIM для заміни, оберіть доступний для підключення тариф і зверніться в магазин Vodafone (з паспортом та довіреністю) або до вашого менеджера по обслуговуванню.

Як активувати новий номер з тарифом
open

1. Після підключення eSIM наберіть 111 або 0 800 400 111. Ваш номер і тариф активуються. Потім дочекайтеся голосового привітання і завершіть дзвінок.

Для активації номера в роумінгу наберіть безкоштовний номер +380 500 400 111.

2. Дочекайтеся SMS про активацію номера та підключення пакета послуг на місяць в обраному тарифі (перший місяць уже включений) і користуйтеся всіма перевагами мобільного зв’язку Vodafone:

Заміна Sim/eSim-картки (поточної активної чи втраченої) на нову eSim в Україні та за кордоном
open

Для заміни поточної Sim/eSim-картки на нову чи для відновлення номера у випадку втрати або виходу з ладу – перейдіть за посиланням:
Заміна eSim в Україні та за кордоном.

Як отримати унікальний номер з eSim
open
  • Скористайтеся послугою «Вибір номера». Для цього перейдіть за посиланням: Вибір номера — Золоті номери Vodafone
  • Оберіть бажаний номер, зарезервуйте його та отримайте номер замовлення (ви отримаєте SMS на той номер телефону, який вказували під час резервування).
  • Придбайте новий стартовий пакет eSIM: Купити Віртуальну eSIM з тарифом Joice Start 2024, Joice Pro 2024, Joice Max 2024, Turbo 2024 за посиланням
  • Завантажте стартовий пакет eSIM у пристрій за допомогою QR-коду, який ви отримаєте на електронну адресу.
  • Активуйте номер. Для цього зателефонуйте на безкоштовний номер 111
  • Поповніть рахунок активованого стартового пакета на суму вартості зарезервованого номера та вартості послуги «Заміна мобільного номера» (вартість у SMS).
  • Зателефонуйте номер 222 (безкоштовно для клієнтів Vodafone) та повідомте оператору про бажання змінити номер телефону. Назвіть номер замовлення та номер, що був зарезервований.
  • Після проходження ідентифікації за кодом SMS оператор виконає заміну номера стартового пакета eSIM на номер, який ви обрали та зарезервували.
  • Після заміни вартість зарезервованого номера та послуги «Заміна мобільного номера» буде знята з балансу вашого стартового пакета eSIM.

Також Ви можете придбати унікальний номер з eSIM за допомогою сервісу «Унікальна SIM» або у додатку My Vodafone.

Для нового контрактного підключення обраного номера зверніться в найближчий магазин Vodafone: магазини та сервісні центри Vodafone

Для додаткової консультації зателефонуйте за номером:
111 — безкоштовно з мобільного Vodafone Україна в Україні;
0800 400 111 — для клієнтів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні);

+380500400111 – у роумінгу (дзвінки з номерів Vodafone Україна не тарифікуються).

Чи можливо видалити/відключити/перенести профіль eSIM?
open

Так, ви можете видалити профіль. Дотримуйтеся інструкції нижче:

Для IOS: «Параметри» – «Стільникові дані» – оберіть стільниковий план, який потрібно видалити – «видаліть дані SIM-картки.

Для Android: «Налаштування» – «Мережа й інтернет» – «Мобільна мережа» – виберіть профіль, який потрібно видалити – видалити SIM-картку.

Якщо ви випадково або за необхідності (наприклад, при зміні девайса) видалили профіль eSIM, у вас є можливість скористатися QR-кодом повторно з поточного або іншого пристрою, який підтримує технологію eSIM. Операція можлива 5 разів. Видалення профілю є видаленням номера з мережі Vodafone.

Також ви можете відключити стільниковий план eSIM і тимчасово не користуватися мережею Vodafone (за аналогією з вийнятою з телефону фізичною SIM-карткою). Всі послуги та оплата за тарифом відключені не будуть.

Перенесення eSIM картки можливе лише шляхом видалення eSIM у старому пристрої та активації на новому через повторне сканування QR-коду.

Не отримав листа на e-mail/Не зміг підключити eSIM
open

Коли ви купуєте eSIM в інтернет-магазині Vodafone, картка надійде вам на електронну пошту у форматі ваучера. Якщо ви не отримали лист з ваучером у вказаний термін, прохання перевірити папку «Спам».

У випадку проблем з підключенням eSIM, переконайтесь, що при підключенні ви дотримувалися інструкції і пристрій був підключений до Wi-Fi або іншої інтернет-мережі.

Якщо ви не знайшли відповідь на запитання, зателефонуйте в контактний центр 111 ( з будь-якого номера Vodafone Україна) або 0800 400 111 (з будь-якого іншого номера). Дзвінки на території України безкоштовні.

Якщо ви знаходитесь у роумінгу - зателефонуйте +380 500 400 111 (безкоштовний номер для клієнтів Vodafone).

Чи можу я повернути eSIM у магазин?
open

Електронні ваучери не можна повернути чи обміняти.

Загальна інформація
open

У пристрої можливо одночасно користуватися:

  • тільки однією карткою eSIM;
  • двома картами: SIM та eSIM.

Відображення номеру телефону у налаштуваннях при використанні eSIM залежить від моделі пристрою.
Робота eSIM картки гарантована лише на сертифікованих в Україні пристроях.

Тарифи й послуги (у тому числі технологія eSIM) діють на території України за наявності покриття мережі оператора, крім тимчасово окупованої території та території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень або здійснюють їх не в повному обсязі.

Мінімальний строк дії тарифу – 30 днів з моменту його введення. Детальну інформацію щодо тарифів, акцій, вартості та умов надання послуг можна отримати за телефонами:

111 — безкоштовно з мобільного Vodafone Україна в Україні;
0800 400 111 — для клієнтів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).

+38050 0 400 111 – у роумінгу (дзвінки з номерів Vodafone Україна не тарифікуються).

ПрАТ «ВФ Україна», 01601, м. Київ, вул. Лейпцизька, 15, включено в Реєстр постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг.