loading

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

eSIM – віртуальна SIM-карта,
яка вбудована у ваш девайс

Переваги eSIM

Віртуальна SIM
Розширте можливості свого mono-SIM девайса – використовуйте його з 2 SIM-картами.
Простота підключення
Купіть eSIM в інтернет-магазині, отримайте детальну інструкцію і самостійно налаштуйте свою eSIM.
Безпека
Завдяки eSIM ваші дані більш захищені, бо віртуальну карту неможливо викрасти чи загубити.
Турбота про природу
eSIM – це повністю електронна SIM-карта, жодного пластику.

Як скористатися eSIM

Заміна SIM на eSIM для існуючих номерів

Підключення eSIM для нових номерів

Перевірте девайс на підтримку eSIM
Список девайсів
Купіть eSIM для заміни звичайної SIM
Детальніше
Пройдіть авторизацію
Детальніше
Додайте eSIM у ваш девайс (далі – перезавантажте пристрій)
Інструкція
Перевірте девайс на підтримку eSIM
Список девайсів
Купіть eSIM з тарифом SuperNet Pro (для номерів передплати)
Детальніше
Додайте eSIM у ваш девайс
Інструкція
Активуйте тариф SuperNet Pro
Детальніше

Виберіть свій eSIM

eSIM для заміни SIM

Для існуючих номерів

Купити

eSIM з тарифом SuperNet Pro

Для нових номерів передплати

Купити

Як додати eSIM в девайс

iOS Android

(Переконайтеся, що пристрій підключений до Wi-Fi або іншої інтернет-мережі)

1
Зайдіть у меню «Параметри»
2
Натисніть «Стільникові дані»
3
Натисніть «Додати стільниковий план»
4
Відскануйте QR-код і дотримуйтесь вказівок на екрані
1
Зайдіть у меню «Параметри»
2
Натисніть «Стільникові дані»
3
Натисніть «Додати стільниковий план»
4
Відскануйте QR-код і дотримуйтесь вказівок на екрані
1
Зайдіть у меню «Налаштування»
2
Оберіть пункт «Підключення»
3
Далі зайдіть у «Диспетчер SIM-картки»
4
Натисніть «Додавання моб. тарифного плану»
5
Оберіть «Додавання за допомогою QR-коду»
6
Відскануйте QR-код і дотримуйтесь вказівок на екрані
1
Зайдіть у меню «Налаштування»
2
Оберіть пункт «Підключення»
3
Далі зайдіть у «Диспетчер SIM-картки»
4
Натисніть «Додавання моб. тарифного плану»
5
Оберіть «Додавання за допомогою QR-коду»
6
Відскануйте QR-код і дотримуйтесь вказівок на екрані

FAQ

eSIM з новим номером
open

Для абонентів Передплати доступна нова картка eSIM з попередньо встановленим тарифом SuperNet Pro.

Після активації тарифу його можна замінити на будь який, доступний до підключення.

Для абонентів контрактної форми обслуговування: купіть картку eSIM для заміни, оберіть доступний для підключення тариф і зверніться в магазин Vodafone з паспортом та ІПН.

Для корпоративних абонентів: купіть картку eSIM для заміни, оберіть доступний для підключення тариф і зверніться в магазин Vodafone (з паспортом та довіреністю) або до Вашого менеджера по обслуговуванню.

Як отримати унікальний номер з eSim
open
  • Скористайтеся послугою «Вибір номера». Для цього перейдіть за посиланням
  • Оберіть бажаний номер, зарезервуйте його та отримайте номер замовлення (Вам надійде SMS-повідомлення на контактний номер телефону, вказаний при резервуванні).
  • Придбайте новий стартовий пакет eSim за посиланням
  • Завантажте придбаний стартовий пакет eSIM у пристрій за допомогою QR-коду, який Ви отримаєте на електрону адресу.
  • Активуйте номер. Для цього зателефонуйте на безкоштовний номер 111
  • Зробіть поповнення рахунку активованого стартового пакета на суму вартості зарезервованого номеру та вартості послуги «Заміна мобільного номера» (вартість у SMS-повідомленні).
  • Зателефонуйте номер 222 (безкоштовно для клієнтів Vodafone) та повідомте оператору про бажання змінити номер телефону, назвіть номер замовлення та номер, що був зарезервований.
  • Після проходження ідентифікації за кодом SMS оператор виконає заміну номера стартового пакета eSIM на номер, який було обрано та зарезервовано.
  • Після заміни номеру вартість зарезервованого номеру та послуги «Заміна мобільного номера» буде знята з балансу Вашого стартового пакету eSIM.

Для нового контрактного підключення обраного номеру – зверніться у найближчий магазин Vodafone 

Для додаткової консультації зателефонуйте за номером:
111 — безкоштовно з мобільного Vodafone Україна в Україні;
0800 400 111 — для абонентів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).

Чи можливо видалити/відключити профіль eSIM?
open

Так, ви можете видалити профіль, дотримуючись інструкції нижче:

Для IOS: «Параметри» → «Стільникові дані» → оберіть стільниковий план, який потрібно видалити» → видаліть дані сім-карти

Для Android: «Налаштування» → «Мережа й Інтернет» →»Мобільна мережа» → виберіть профіль який потрібно видалити→ видалити SIM-карту

Якщо ви випадково або за необхідності (наприклад, при зміні девайса) видалили профіль eSIM, у вас є можливість скористуватися QR-кодом повторно с поточного або іншого пристрою, який підтримує технологію eSIM. Операція можлива тільки 1 раз. Видалення профілю eSIM не є видаленням номера з мережі Vodafone.

Також ви можете відключити стільниковий план eSIM і тимчасово не користуватися мережею Vodafone (за аналогією з вийнятою з телефону фізичною SIM-картою). Всі послуги і оплата за тарифом відключені не будуть.

Не отримав листа на e-mail/Не зміг підключити eSIM
open

При купівлі eSIM в інтернет-магазині Vodafone, товар надійде вам на електронну пошту у форматі ваучера. Якщо ви не отримали лист з ваучером у вказаний термін, прохання перевірити папку «Спам».

У випадку проблем з підключенням eSIM, переконайтесь, що при підключенні ви дотримувалися інструкції і пристрій був підключений до Wi-Fi або іншої інтернет-мережі.

Якщо ви не знайшли відповідь на запитання, зателефонуйте в контактний центр 111 ( з будь-якого номера Vodafone Україна) або 0800 400 111 (з будь-якого іншого номера). Дзвінки на території України безкоштовні.

Список девайсів з eSIM
open

Станом на 01.02.2022 eSIM підтримують:

Apple:
iPhone XR/XS/XS Max
iPhone SE 2 покоління
iPhone 11/11 Pro/11 Pro Max
iPhone 12/12 mini/12 Pro/12 Pro Max
iPhone 13/13 mini/13 Pro/13 Pro Max
iPhone SE 3 (2022)
iPad mini 5/6 покоління
iPad 7/8/9 покоління
iPad Air 3/4 покоління
iPad Pro 11” 1/2/3 покоління
iPad Pro 12.9” 3/4/5 покоління

Samsung;
Galaxy S20 Ultra
Galaxy S21/S21 Plus/S21 Ultra
Galaxy Note 20/20 Ultra
Galaxy Z Flip/2/3
Galaxy Fold/2/3
Galaxy S20/S20+
Galaxy S22/S22+/S 22 ULTRA

Google:
Pixel3/3a/3 XL/3a XL
Pixel 4/4a/4 XL
Pixel 5a
Pixel 6/6PRO

Huawei:
P40/P40 Pro
Mate 40/Mate 40 Pro
Mate Xs

Motorola:
RAZR
RAZR 5G

Microsoft:
Surface Duo

Встановити eSIM в смарт годинники на даний момент неможливо.
Ми гарантуємо коректну роботу eSIM лише на сертифікованих в Україні пристроях.

Інструкція авторизації для існуючих номерів
open

Інформація для абонентів Передплати

1. Перед підключенням eSIM зателефонуйте на 222 з будь-якого номера Vodafone Україна або 0800 400 222 з будь-якого номера мобільного або фіксованого зв'язку України. Дзвінки на території України безкоштовні.

Надайте дані для ідентифікації номеру:

– SMS-підтвердження по коду від оператора;
– PUK-код старої SIM або назвіть 2 номера, на які Ви телефонували найчастіше протягом останніх 30 днів.

2. Назвіть серійний номер нової eSIM (набір цифр під штрих-кодом на стартовому пакеті або електронному ваучері).

Інформація для абонентів Vodafone Україна Контракт, а також абонентів Передплати, у яких активована послуга «Заборона заміни SIM»: для заміни фізичної SIM на eSIM треба звернутись у магазин Vodafone з eSIM і документом, на який зареєстрований номер. Найближчу адресу можна знайти за посиланням.

Інформація для корпоративних абонентів Vodafone Україна, для заміни карти необхідно звернутися:

– за номером 222 з будь-якого номера Vodafone Україна або 0800 400 222 з будь якого номера або фіксованого зв'язку України (дзвінки на території України безкоштовні) і відповісти на декілька простих питань для ідентифікації
– через VipZakaz (для зареєстрованих контактних осіб)
– до контактної особи Вашої компанії;
– в магазин Vodafone (обов’язково з робочим номером).

Інструкція активації тарифу SuperNet Pro для нових номерів
open

1. Після підключення eSIM, наберіть 111 для активації номеру та тарифного плану, дочекайтеся голосового привітання та завершіть дзвінок

2. Дочекайтеся SMS про активацію номеру та підключення пакета послуг на місяць у тарифі SuperNet Pro (перший місяць вже включено) і користуйтеся усіма перевагами мобільного зв’язку Vodafone. Вам будуть доступні:

  • 20 ГБ 4G інтернету;
  • безліміт у мережі Vodafone Україна;
  • 250 хв на інші мережі України;
  • 50 хв у 17 країн (Польща, Німеччина, Чехія та інші країни);
  • вартість пакету послуг – 180 грн/міс (знімається, починаючи з 2-го місяця, після активації тарифу).
Чи можу я повернути eSIM у магазин?
open

Електронні ваучери поверненню та обміну не підлягають.

Де придбати eSIM?
open

Придбати eSIM можна:

Інформація для абонентів Vodafone Контракт: після покупки eSIM в інтернет-магазині, для заміни SIM на eSIM вам потрібно звернутись в магазин Vodafone, з наявним при собі документом на який зареєстрований номер.

Зміна формату SIM-картки на eSIM у роумінгу
open

Якщо Вам потрібно замінити поточну активну SIM-картки на віртуальну eSIM і Ви знаходитесь за кордоном:

1. Придбайте спеціальний пакет на нашому сайті.
2. Подайте заявку через додаток My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням).
3. Слідуйте інструкції у додатку.
4. Очікуйте на вхідний виклик від нашого співробітника.

З метою безпеки, зміна формату SIM-картки через додаток My Vodafone є можливою лише після додаткового підтвердження. Через деякий час (від 30 хвилин до 24 годин) після подачі запиту, на Ваш номер телефона може надійти вхідний виклик від нашого співробітника. Будьте готові взяти слухавку.

Зверніть увагу!

Вхідні виклики у роумінгу є платними. Деталі щодо вартості.

Для можливості прийому дзвінка від нашого співробітника – на Вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що включає у себе дзвінки.

Якщо Ви не підтвердите подачу запиту на зміну формату SIM-картки на eSIM під час дзвінка нашого співробітника з будь-яких причин (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику/ номер не в мережі/ пропущений дзвінок та інше) – заявка буде відхилена.

У цьому випадку, для проведення заміни Вам буде потрібно подати новий запит у додатку та очікувати на повторний дзвінок.

Заміна втраченої SIM-картки на eSIM у роумінгу
open

Якщо Вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM і Ви знаходитесь за кордоном:

Крок 1

Придбайте спеціальний пакет eSim

Крок 2

Зателефонуйте на номер +380500400222 (дзвінки приймаються як з номерів українських, так і з номерів іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).
Важливо: подати заявку Ви можете з 10:00 до 20:00 за київським часом.

Крок 3

Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:

  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки);
    – два номери, з якими Ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, які починаються з 0800/900…);
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка.
  • надайте співробітнику серійний номер Вашої нової SIM-картки (цифри, що вказані на новому стартовому пакеті, що був надісланий на Вашу електронну пошту);
  • надайте Ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта/ID-картки/паспорта громадянина України для виїзду за кордон/ водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані у заявці на заміну SIM-картки.

Для зареєстрованих клієнтів передплати та контрактних клієнтів-фізичних осіб (договір оформлений за Вашими паспортними даними), фізичних осіб-підприємців та клієнтів, які обслуговуються за умовами програми «Своє коло»:

  • надайте дані Вашого документа, на який проведена реєстрація номера;
  • вкажіть Ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер Вашої нової SIM-картки (цифри, що вказані на новому стартовому пакеті, що був надісланий на Вашу електронну пошту).

Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та листком* в руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (включаючи прописку; для ID-картки – фото зворотньої сторони) на адресу zakaz@vodafone.ua;
  • вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефона (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

*на листку має бути власноруч написана фраза «фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 6

Номер буде перенесено на нову SIM-картку у період від 3 до 24 годин після подачі заявки. Встановіть SIM-картку в пристрій для користування Вашим номером не раніше, ніж через 3 години (або перезавантажте його у випадку, якщо нова SIM-картка була встановлена раніше цього часу).

Увага!

З метою безпеки, перед проведенням заміни SIM-картки може бути виконана додаткова перевірка.

Після запиту на вказаний контактний номер може надійти дзвінок від нашого фахівця (від 3 до 24 годин). Будьте готові взяти слухавку та відповісти на додаткові питання.

Зверніть увагу!

Вхідні виклики у роумінгу є платними. Деталі щодо вартості.

Для можливості прийому дзвінка від нашого співробітника – на Вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що включає у себе дзвінки.

Якщо Ви не підтвердите, що є користувачем номера під час дзвінка нашого співробітника з будь-яких причин (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику/ номер не в мережі/ пропущений дзвінок та інше) – заявка буде відхилена.

У цьому випадку, для проведення заміни Вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Важливо!

  • відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу) можливе лише за звернення повнолітньої особи;
  • стан поточного рахунку, тарифний план і всі підключені послуги на момент заміни SIM-картки будуть перенесені на нову eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, що були збережені на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо виконувати резервне копіювання телефонної книги. У разі потреби зверніться до інструкції виробника Вашого пристрою.
Загальна інформація
open

Тарифи й послуги (у тому числі технологія eSIM) діють на території України за наявності покриття мережі оператора, крім тимчасово окупованої території та території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень або здійснюють їх не в повному обсязі.

Мінімальний строк дії тарифу – 30 днів з моменту його введення. Детальну інформацію щодо тарифів, акцій, вартості та умов надання послуг можна отримати за телефонами:

111 — безкоштовно з мобільного Vodafone Україна в Україні;
0800 400 111 — для абонентів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).

ПрАТ «ВФ Україна», 01601, м. Київ, вул. Лейпцизька, 15, у реєстрі операторів, провайдерів телекомунікацій №1.

Потрібна допомога? Відкрийте чат