Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"
Vodafone у 2020 році: прискорення й розвиток цифрових послуг

Vodafone у 2020 році: прискорення й розвиток цифрових послуг

У 2020 році Vodafone збільшив ефективність бізнесу, поліпшив ключові фінансові та операційні показники. Дохід компанії перевищив 18 млрд грн. Компанія продемонструвала двоцифрове зростання, збільшивши дохід на 14%. Зростання показників OIBDA на 18%, до 9,8 млрд грн і маржа OIBDA на 2,1 п.п. – до 54,2% – свідчать про збільшення ефективності бізнесу. Абонентська база залишається стабільною, послугами Vodafone користуються 19 млн клієнтів. При цьому в 2020 році на 18% зросла кількість контрактних підключень.


Активний розвиток отримали нові напрямки бізнесу. Так, доходи від big data збільшилися на 81% за рік, кількість IoT підключень – на 73% за два роки.


Незважаючи на складну економічну ситуацію, Vodafone зберіг обсяг інвестицій в розвиток мережі на колишньому рівні. Компанія інвестувала 3,8 млрд грн у 2020 році, в 1,5 рази збільшивши за рік кількість базових станцій. Загалом інвестиції Vodafone у період активного будівництва мереж швидкісного інтернету в 2015 – 2020 роках перевищили 28,8 млрд грн.


Компанія значно збільшила доступність швидкісного інтернету завдяки розвитку національного покриття в діапазоні LTE 900 МГц, у першу чергу, в селах. На кінець 2020 року 81% українців могли користуватися 4G у мережі Vodafone.


Швидкий розвиток мережі та обмеження оффлайн активності, пов'язане з пандемією, спричинили зміни у споживанні мобільного інтернету. Робота і навчання, адміністративні послуги, спілкування – більшість сфер життя перейшло в онлайн. Це призвело до зростання популярності цифрових продуктів – так, наприклад, на 25% збільшилася кількість користувачів застосунка для самообслуговування My Vodafone.


Кількість дата користувачів в мережі Vodafone досягла 12,2 млн у 2020 році, або 41% дата-користувачів в базі. З них 7,3 млн клієнтів користуються 4G інтернетом.


У розвитку мережі Vodafone також концентрується на забезпеченні ємності мережі, достатньої для комфортного користування. Завдяки інвестиціям у розширення покриття і ємнісного ресурсу, LTE Vodafone став лідером за швидкістю мобільного інтернету в Україні. Це підтверджують результати незалежного дослідження Ookla в другому півріччі 2020 року.


«У 2020 році ми приділили особливу увагу боротьбі з цифровим розривом у країні та забезпеченню рівного доступу до сучасних технологій і цифрових послуг для всіх. Сьогодні ми фокусуємося не тільки на впровадженні нових технологій, але і на тому, як ці технології впливатимуть на людей, навколишнє середовище, подолання труднощів, з якими сьогодні стикається вся планета, – зазначає Ольга Устинова, генеральний директор Vodafone Україна. – Кількість і швидкість технологічних змін змінюють якість нашого життя вже сьогодні. Разом з нашими клієнтами і партнерами, за допомогою наших технологій ми можемо прискорити наш спільний прогрес».


У 2020 році компанія запустила низку цифрових сервісів і платформ, які дозволили задовольнити зростаючий попит і закласти основу для якісних змін:

- власна мережа для Інтернету речей на базі технології NB-IoT;

- коннектівіті-платформа на базі глобальної IoT платформи Vodafone, світового лідера в області IoT;

- eSIM на мережі Vodafone;

- платформа Omnibulk-channel Messaging для проведення цільових розсилок мільйонів повідомлень в кілька кліків по різних каналах: через SMS, Push-повідомлення, Viber, FB-messenger, WhatsApp, Telegram, e-mail.

- партнерська пропозиція для українських користувачів «YouTube без перерви» – підписка на YouTube Premium без плати за трафік.

- смарт-клініка Здорро для телемедичних консультацій

- власна онлайн-школа підготовки фахівців з data science – Vodafone Big Data Lab.


У 2020 році Vodafone Україна виділив 60 мільйонів гривень на підтримку країни у боротьбі з пандемією, включаючи пряму фінансову допомогу на закупівлю ШВЛ та іншого медичного обладнання, надання безкоштовних послуг зв'язку медикам і клієнтам.

Стрімкі зміни 2020 року відобразились у новому позиціонуванні бренду. Vodafone переосмислив філософію бізнесу, яка втілилася у новому слогані Together we can і місії компанії – «Разом з нашими клієнтами ми розвиваємо світ». Сутність нового позиціонування розкриває відео-ролик «Технології та Люди. Разом ми зможемо».


За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:

Vodafone
Прес-служба
press@vodafone.ua
+380501103130