На жаль, ми не знайшли
Спробуйте змінити пошуковий запит або оберіть область чи населений пункт зі списку
Після підключення послуги, Ви можете користуватися «Голосовою поштою ПЛЮС» без додаткових налаштувань.
Початкові налаштування, які Ви можете легко змінити перейшовши в пункт 3 голосового меню, наступні:
Це голосове повідомлення, яке почує кожний, хто зателефонує Вам і буде переадресований до Вашої персональної голосової скриньки. Особисте привітання додає спілкуванню емоцій та легко змінюється на нове. Максимальна довжина персонального привітання складає 20 секунд.
Для запису особистого привітання:
Приклад персонального привітання: «Доброго дня! Зараз я не маю можливості відповісти на Ваш дзвінок, залиште голосове повідомлення після звукового сигналу і я обов’язково Вам зателефоную. Дякую і гарного Вам дня!».
Персональний пароль забезпечує конфіденційність повідомлень, які Вам записують, і право Вашого особистого доступу до них. Пароль використовується для забезпечення персонального доступу до «Голосової пошти ПЛЮС» як з Вашого, так і з іншого номера будь-якого мобільного оператора.
Пароль повинен складатися з 4-х цифрових символів. Для нових користувачів початковий пароль не встановлено та функція перевірки паролю вимкнена. Виберіть легку для запам'ятовування комбінацію цифр.
Не використовуйте пароль, що складається з:
Для встановлення паролю:
Увага! Підключивши перевірку паролю, Ви повинні будете вводити пароль кожен раз при дзвінках на номери послуги «Голосова пошта ПЛЮС».
Якщо Ви забули свій пароль:
Для прослуховування повідомлень з Вашої голосової скриньки необхідно:
В межах України:
За межами України:
Увага! Абоненти, які знаходяться у роумінгу, за наявності переадресації на Голосову Пошту ПЛЮС, сплачуватимуть подвійний тариф – за вхідний дзвінок в роумінгу + за переадресацію, тобто вихідний дзвінок в Україну.
Щоб уникнути зайвих витрат, перебуваючи в Україні, відключіть послугу «Голосова пошта ПЛЮС» набравши *284*0# або відправивши в SMS 0 на номер 284, або заходьте в додаток My Vodafone (Послуги – Доступні послуги – Корисні послуги – «Голосова пошта ПЛЮС» – Відключити).
Якщо Ваш мобільний телефон вимкнений або Ви не можете відповісти на дзвінок, виклик буде переключений на голосову пошту.
Абонент, що Вас викликає, почує автовідповідач «Абонент недоступний. Будь ласка, зателефонуйте пізніше або залиште голосове повідомлення після звукового сигналу», після чого прозвучить сигнал і ввімкнеться запис повідомлення.
Якщо абонент, що Вас викликає, не розірве з’єднання протягом 7 секунд з моменту перемкнення на голосову пошту, то відбудеться з’єднання з голосовою поштою, яке буде тарифікуватися, як звичайний виклик згідно з його тарифом.
Про надходження нового голосового повідомлення Ви дізнаєтесь завдяки SMS, в якому буде вказано дату, час, номер телефону того, хто його залишив, та номер для швидкого прослуховування повідомлення.
При дзвінках із-за кордону та у деяких інших випадках, номер телефону того, хто залишив Вам голосове повідомлення, може бути не визначено або визначено некоректно.
Повідомлення «Голосової пошти ПЛЮС» зберігаються протягом:
У голосовій скриньці одночасно може зберігатися не бiльше:
Максимальна довжина одного повідомлення:
Абоненти Vodafone Україна можуть залишити повідомлення іншому користувачу послуги «Голосова пошта ПЛЮС» (тільки абоненту Vodafone) шляхом набору формули 284 і номер абонента в міжнародному форматі (наприклад, 284380501234567). По завершенні запису голосового повідомлення, потрібно обов’язково натиснути решітку (знак #). Таким чином, Ви можете легко та швидко залишити голосове повідомлення без необхідності робити додаткові дзвінки.
Абонент, користуючись послугою «Голосова пошта ПЛЮС» надає свою згоду на обробку його персональних даних та даних та/або передачу таких даних третім особам (в тому числі з використанням хмарного середовища) для цілей пов’язаних з наданням та отриманням електронних комунікаційних та інформаційних послуг та маркетингових цілей. Абонент також підтверджує, що попереджений про їх внесення до баз персональних даних Оператора та про свої права, визначені Законом України «Про захист персональних даних» та Законом України «Про електронні комунікації», мету збору даних та осіб, яким передаються такі дані. Оператор вправі здійснювати обробку таких даних як самостійно, так і доручивши її розпоряднику бази персональних даних, третім особам.