Переходьте в Vodafone вже зараз
Тарифи зі знижкою
Передплата
Контракт
Тарифи зі знижкою
Передплата
Контракт
Перевірити статус
Тарифи зі знижкою
Передплата
Контракт

Переваги

Популярні запитання
- Підключення на контракт доступне лише в магазині Vodafone.
- Ви можете ознайомитися з тарифами при подачі заявки на сайті у розділі «Тарифи зі знижкою», або при підписанні контракту в магазині Vodafone.
Після подачі заявки на сайті дочекайтеся SMS, що перенесення номера схвалено, а потім завітайте в наш магазин. - Для підписання контракту необхідний оригінал паспорта, ID-картки або відображення ID-картки в застосунку «Дія».
Указані ціни на тарифи діятимуть протягом перших 12 місяців користування, далі - стандартні умови тарифів.
Для цього після подачі заявки на перенесення вашого номера дочекайтеся SMS, що перенесення номера схвалено та оберіть спосіб перенесення:
1. У магазині Vodafone:
Повідомте про те, що подали заявку на перенесення.
- Оберіть стартовий пакет із тарифом, у який хочете перейти (вартість стартових пакетів: для тарифу Joice Start – 150 грн, Joice Pro - 200 грн, Joice Max – 250 грн). За допомогою спеціаліста перенесіть номер. Знижка на тариф, що вказана в розділі «Тарифи зі знижкою», буде діяти з 2-го місяця користування, а вартість першого місяця входить у вартість обраного стартового пакета.
- Або придбайте стартовий пакет «MNP» за 1 грн (яка потім буде зарахована вам на мобільний рахунок), за допомогою спеціаліста перенесіть номер, оберіть тариф та сплатіть його вартість зі знижкою, яка вказана в розділі «Тарифи зі знижкою».
2. Самостійно:
У будь-якій точці продажу купіть стартовий пакет із тарифом, який вам до вподоби.
Важливо! Не вставляйте у пристрій SIM-картку Vodafone до моменту початку перенесення номера. Дотримуйтесь інструкцій із SMS.
- Із номера, який ви хочете перенести, зателефонуйте на 0 800 400 400 (безкоштовно по Україні) та продиктуйте номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті, який ви придбали.
- Після перенесення номера та активації нової SIM - буде застосована знижка на обраний тариф.
Вказані ціни на тарифи діятимуть протягом перших 6-ти місяців користування, далі - стандартні умови тарифів.
Незареєстрований номер - номер, який не було зареєстровано на ваші Прізвище та ім’я з наданням документів (паспорта, ID-картки) у поточного оператора. (Інформацію можна дізнатися у вашого поточного оператора)
Подати заявку на перенесення номера, якщо він не зареєстрований, можна:
- на сайті,
- за номером 0 800 400 111
- у найближчому магазині Vodafone
При подачі заявки:
- підтвердіть, що ви є власником номера, надавши пароль, який надійде на ваш номер у SMS та за допомогою вхідного дзвінка від Vodafone;
- вкажіть, що номер не зареєстрований;
- для подачі заявки на сайті - підтвердіть особу за допомогою Bank ID або ЕЦП, якщо подаєте заявку по телефону - надайте ваш ПІБ співробітнику, а для перенесення номера в магазині Vodafone - оригінал паспорта/ID-картки чи застосунок «Дія» із відображенням ID-картки;
- дочекайтеся SMS, що перенесення номера схвалено;
- оберіть тариф та, залежно від вибору, слідуйте інструкціям у розділах «Хочу перенести номер у тариф контрактної форми обслуговування» та «Хочу перенести номер у тариф передплати»
Важливо!
Не вставляйте у пристрій SIM-картку Vodafone до моменту початку перенесення номера. Дотримуйтесь інструкцій із SMS.
Зареєстрований номер - номер, який було зареєстровано на ваші Прізвище та ім’я з наданням документів (паспорта, ID-картки) або номер, що обслуговується на контрактній формі у поточного оператора.
(Інформацію можна дізнатися у вашого поточного оператора)
Подати заявку на перенесення номера, якщо він зареєстрований, можна:
- на сайті,
- за номером 0 800 400 111
- у найближчому магазині Vodafone
При подачі заявки:
- підтвердіть, що ви є власником номера, надавши пароль, який надійде на ваш номер у SMS
- вкажіть, що ви заєстрований користувач
- для подачі заявки на сайті або по телефону - надайте свої ПІБ так, як зазначено у паспорті, а для перенесення номера в магазині Vodafone - оригінал паспорта/ID-картки чи застосунок «Дія» із відображенням ID-картки;
- дочекайтеся SMS, що перенесення номера схвалено
- оберіть тариф та, залежно від вибору, слідуйте інструкціям у розділах «Хочу перенести номер у тариф контрактної форми обслуговування» та «Хочу перенести номер у тариф передплати»
Важливо! Не вставляйте у пристрій SIM-картку Vodafone до моменту початку перенесення номера. Дотримуйтесь інструкцій із SMS.
Після отримання SMS-підтвердження про перенесення номера, залежно від вибраного вами тарифу, слідуйте інструкціям у розділах «Хочу перенести номер у тариф контрактної форми обслуговування» або «Хочу перенести номер у тариф передплати»
Якщо ви не отримаєте нову SIM-картку від Vodafone - ваш номер не буде перенесено.
Важливо! Не вставляйте у пристрій SIM-картку Vodafone до моменту початку перенесення номера. Дотримуйтесь інструкцій із SMS.
Перенесення номера займає щонайменше 1 робочий день (8 робочих годин) із моменту подачі заявки.
Під час подачі заявки у магазині або по телефону ви можете обрати бажану фактичну дату перенесення вашого номера протягом наступних 30 календарних днів.
Перевірити статус вашої заявки на перенесення номера до мережі Vodafone можна у розділі «Перевірити статус»
На всіх етапах перенесення номера до мережі Vodafone вам будуть надходити SMS-повідомлення.
Як тільки почнеться перенесення вашого номера, ви отримаєте наступне SMS-повідомлення:
[ Ім’я, раді повідомити вам, що процес перенесення номера вже розпочався! Будь ласка, вставте SIM-картку Vodafone у телефон. Під час процесу можлива відсутність зв'язку до 3 годин. Одразу після закінчення перенесення номера ми відправимо вам SMS на нову SIM-картку. З повагою, Vodafone ]
Після перенесення вашого номера на вашу нову SIM-картку від Vodafone надійде наступне SMS-повідомлення:
[ Ім’я, ваш номер успішно перенесено. Дякуємо за вибір Vodafone ]
Відмовитися від перенесення мобільного номера можна протягом половини терміну до обраної дати на перенесення (тобто, якщо ви подали заявку 1-го числа та вказали бажану дату перенесення 2-го числа, то у такому випадку відмова можлива впродовж 4 робочих годин із моменту подачі заявки).
- Номер є незареєстрованим, а заявка подана як від зареєстрованого користувача.
- Номер зареєстровано, а заявка подана як від анонімного користувача.
- Указаний номер зареєстрований на іншу людину.
- У заявці на перенесення номера надані неповні або недостовірні дані.
- Номер заблокований (послуги зв’язку не надаються у поточного оператора).
- Заявка на перенесення вказаного номера вже була подана раніше.
- Після останнього перенесення номера пройшло менш ніж 30 календарних днів.
- Надання послуг за вказаним номером може бути припинено через причини, передбачені законодавством України (шахрайство та інше).
- Зміна оператора ніяк не впливає на надання сервісів, прив’язаних до вашого номера (банківські картки, картки лояльності, ідентифікація й авторизація на сайтах, у поштовому клієнті, месенджерах тощо).
- Після перенесення номера до мережі Vodafone для оплати послуг зв’язку через термінали, вебсайти, мобільні застосунки вам потрібно вибирати оператора Vodafone та вказувати ваш поточний номер.
- Коли ви будете телефонувати на номер, який був перенесений в іншу мережу, Vodafone поінформує вас про те, що цей номер перенесено.
Клієнти Vodafone можуть відключити таке інформування за допомогою USSD-комбінації:
*181*3# – відключити голосове повідомлення під час дзвінків на номери, перенесені до будь-якого мобільного оператора України.
• Також клієнти Vodafone можуть перевірити, до якої мережі належить номер співрозмовника, за допомогою USSD-комбінації: *181*номер телефону# (номер телефону має бути у форматі 380XX1234567).
Тарифи діють на території України за наявності покриття мережі оператора, крім території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень або здійснюють їх не в повному обсязі.
Під «Тарифи зі знижкою для клієнтів контракту» мається на увазі можливість користування тарифом за спеціальною ціною протягом 12 місяців, залежно від тарифу, для клієнтів тарифів контракту, що перейдуть у мережу Vodafone за допомогою послуги перенесення номера.
Під «Тарифи зі знижкою для клієнтів передплати» мається на увазі можливість користування тарифом за спеціальною ціною протягом 6 місяців, залежно від тарифу, для клієнтів передплати, що перейдуть у мережу Vodafone за допомогою послуги перенесення номера.
З 14.11.2023 р. для клієнтів тарифів передплати спеціальна ціна діє у перші 6 місяців із дати перенесення номера в мережу Vodafone, а саме: Joice Start – 110 грн/4 тижні (знижка 38%), Joice Pro – 140 грн/4 тижні (знижка 39%), Joice Max – 170 грн/4 тижні (знижка 43%). Починаючи з 7-го місяця буде діяти стандартна вартість пакета послуг на 4 тижні.
З 14.11.2023 р. для клієнтів, що перенесуть свій номер у тариф Vodafone Turbo буде діяти спеціальна ціна – 100 грн на 4 тижні ( знижка 39%). Спеціальна ціна діє протягом 6 місяців з моменту підключення 2 пакету послуг. На 8 місяці з моменту перенесення номеру до мережі Vodafone будуть діяти стандартна вартість в межах тарифу.
З 01.04.2023 р. для клієнтів тарифів контракту спеціальна ціна діє в перші 12 місяців із дати перенесення номера в мережу Vodafone, а саме: Vodafone Red Turbo – 70 грн/місяць (знижка 44%), Vodafone Red Start–100 грн/місяць (знижка 43%), Vodafone Red Pro–135 грн/місяць (знижка 41%), Vodafone Red Max – 170 грн/місяць (знижка 43%), Vodafone Red Unlim Plus – 220 грн/місяць (знижка 37%), Vodafone Red Unlim Max – 310 грн/місяць (знижка 31%) . Починаючи з 13-го місяця буде діяти стандартна вартість пакета послуг на місяць.
Вартість дзвінків указана за першу секунду кожної хвилини розмови, до вартості якої включено кожну наступну секунду зазначеної хвилини в межах розмови. Тарифікація відбувається в першу секунду кожної хвилини розмови.
Тарифи вказані y гривнях з урахуванням ПДВ та збору до Пенсійного фонду, що становить 7,5% від вартості послуг без ПДВ, станом на 01.04.2023 року.
Мінімальний строк дії тарифу – 28 днів із моменту його введення.
Детальну інформацію щодо тарифів, акцій, вартості та умов надання послуг можна отримати в застосунку My Vodafone або за телефонами:
111 – безкоштовно з мобільного Vodafone Україна (в Україні);
0800 400 111 – для клієнтів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).
ПрАТ «ВФ Україна», 01601, м. Київ, вул. Лейпцизька, 15, у реєстрі операторів, провайдерів телекомунікацій №1.
Популярні запитання
Ви маєте можливість подати заявку на перенесення номера/номерів у мережу Vodafone кількома способами:
- На сайті Vodafone
- Зателефонувавши до Контакт Центру 0 800 400 007 (дзвінок безкоштовний)
- В одному з магазинів Vodafone
В одній заявці можна вказати від 1 до 200 номерів.
Важливо! Перевірка виконується за ЄДРПОУ для компаній або РНОКПП (ІПН) для фізичних осіб-підприємців, у випадку відсутності РНОКПП (ІПН) – за паспортними даними.
Відповідно до Ваших потреб обирайте тарифний план з переліку діючих тарифів для бізнес-клієнтів. Якщо потрібно, співробітник Vodafone допоможе Вам обрати тарифний план під час укладання Договору. SIM-карти надаються безкоштовно після підписання документів.
Після перенесення номера/номерів Ви можете змінити раніше обраний тарифний план на будь-який інший, якщо виникне така потреба.
- Паспорт громадянина України. У разі, якщо за підключенням звертається не керівник, додатково надається Довіреність на право підпису представника.
- Для фізичної особи-підприємця - РНОКПП (ІПН) чи паспорт громадянина України у випадку відсутності РНОКПП (ІПН).
- Інформація про повне найменування юридичної особи, ідентифікаційний код юридичної особи.
Перелік документів для підписання:
- Заява на перенесення номерів
- Договір про надання телекомунікаційних послуг
- Угода про надання послуг мобільного зв’язку
- Заява на підключення номерів
Ознайомитись зі всіма шаблонами документів можна в розділі Бланки документів -> Актуальні документи: бланки, шаблони.
Служба підтримки з питань перенесення номера (дзвінок безкоштовний): 0 800 400 007 (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Послуга перенесення номера/номерів надається безкоштовно.
Перенесення номера(ів) відбувається за 1 робочий день (8 робочих годин) з моменту реєстрації заяви.
Максимальний час перенесення номера(ів) – 30 календарних днів. Ви можете обрати бажану дату перенесення Вашого номера(ів) під час підписання заяви у магазині.
Відмовитися від перенесення мобільного номера можна протягом половини терміну до обраної дати на перенесення (тобто, якщо Ви подали заявку 1го числа та вказали бажану дату перенесення 2го числа, то у такому випадку відмова можлива впродовж 4 робочих годин с моменту подачі заявки).
На всіх етапах перенесення номера(ів) до мережі Vodafone Ви будете отримувати SMS-повідомлення.
Статус Вашої заяви на перенесення номера/номерів у мережу Vodafone можна відстежувати в розділі перевірки.
Коли почнеться процес перенесення номера, Ви отримаєте SMS-повідомлення:
Шановний клієнте, раді повідомити Вам, що процес перенесення номера(ів) вже розпочався! Будь ласка, вставте SIM-картку Vodafone в телефон. Під час процесу можлива відсутність зв'язку до 3 годин. Одразу після закінчення перенесення номера ми відправимо Вам SMS на нову SIM-картку. З повагою, Vodafone
Після завершення процесу перенесення номера на Вашу нову SIM-картку від Vodafone, надійде наступне SMS-повідомлення:
Шановний клієнте, вітаємо Вас у мережі Vodafone! Ваш(і) номер(и) успішно перенесено. Користуйтеся зручним контролем коштів і підключенням послуг у My Vodafone – www.vodafone.ua/app_MyVodafone
Дякуємо за вибір Vodafone
Важливо! Не активуйте SIM-картки Vodafone до моменту початку перенесення номера. Вам надійде SMS-повідомлення з інформацією, коли це потрібно буде зробити.
- Вказаний ЄДРПОУ або РНОКПП (ІПН) належить іншій особі
- Номер заблокований (послуги зв’язку не надаються)
- Заява на перенесення вказаного номера(ів) вже була подана раніше
- Після останнього перенесення номера минуло менш ніж 30 календарних днів
- Надання послуг по вказаному номеру може бути припинено через причини, передбачені законодавством України (шахрайство та інше).
Якщо була подана групова заявка і по будь-якому номеру отримано відмову, такий номер автоматично виключається із заявки, а всі підтверджені номери переносяться.
Для перенесення номерів, по яким надійшла відмова, потрібно уточнити і виправити помилку та оформити для них нову коректну заявку.
Статус Вашої заяви на перенесення номера/номерів у мережу Vodafone можна відстежувати в розділі перевірки.