loading

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Переходьте в Vodafone вже зараз

Фізична особа
Юридична особа

Перевірити статус

Популярні запитання

Способи подачі заявки на перенесення номеру до мережі Vodafone Україна
open

Ви можете подати заявку на перенесення номера кількома способами:

Подача заявки зареєстрованого або незареєстрованного абонента
open

Для успішного переходу до мережі Vodafone Україна необхідно виконати 4 прості кроки:

  • В магазині, на сайті або за номером 0800 400 111  повідомити,  що Ви – «Зареєстрований користувач» або «Незареєстрований користувач».
  • Пройти ідентифікацію номера за допомогою коду, що прийде по SMS. Для незареєстрованого користувача потрібно пройти додаткову ідентифікацію за вхідним дзвінком від Vodafone.
  • Назвати свої прізвище та ім’я співробітнику контактного центру або вказати їх на сайті за допомогою BankID або КЕП.
  • Звернутись до магазину Vodafone та надати співробітнику оригінал паспорту/ID-картки чи застосунок Дія з відображенням ID-картки та отримати нову SIM-картку.

Важливо! Зареєстрований користувач – це номер, за яким попередньо надавались паспорт або ID-картка для реєстрації або цей обслуговується на контрактній формі у поточного оператора. Деталі можна дізнатись у Вашого поточного оператора.

Де я можу забрати нову SIM-картку і скільки це буде коштувати?
open

Після отримання SMS-підтвердження про перенесення номера Вам необхідно підписати письмову заявку та отримати нову SIM-картку в магазині Vodafone.

Послуга перенесення номера до мережі Vodafone – безкоштовна. Нова SIM-картка Vodafone коштує всього 1 грн, яка буде зарахована на Ваш рахунок після активації.

Важливо! Не вставляйте у пристрій SIM-картку Vodafone до моменту початку перенесення номера.

Скільки часу займає перенесення номера?
open

Перенесення номера займає щонайменше 1 робочий день (8 робочих годин) з моменту реєстрації заявки.

Максимальний час перенесення номера – 30 календарних днів. Ви можете обрати бажану дату перенесення Вашого номера під час підписання заявки у магазині.

Перевірити статус Вашої заявки на перенесення номера до мережі Vodafone можна на сайті.

Відмовитися від перенесення мобільного номера можна протягом половини терміну до обраної дати на перенесення (тобто, якщо ви подали заявку 1го числа та вказали бажану дату перенесення 2го числа, то у такому випадку відмова можлива впродовж 4 робочих годин з моменту подачі заявки).

Як я зрозумію, що мій номер вже перенесений?
open

На всіх етапах перенесення номера до мережі Vodafone Вам будуть надходити SMS-повідомлення.

  • Як тільки почнеться перенесення Вашого номера, Ви отримаєте SMS-повідомлення:
    Ім’я, раді повідомити Вам, що процес перенесення номера вже розпочався!  Будь ласка, вставте SIM-картку Vodafone в телефон. Під час процесу можлива відсутність зв'язку до 3 годин. Одразу після закінчення перенесення номера ми відправимо Вам SMS на нову SIM-картку. З повагою, Vodafone
  • Після перенесення Вашого номера на Вашу нову SIM-картку від Vodafone надійде наступне SMS-повідомлення:
    Ім’я, Ваш номер успішно перенесено. Дякуємо за вибір Vodafone
Чому моя заява на перенесення номера може бути відхилена?
open
  • Номер є незареєстрованим, а заявка подана від зареєстрованого користувача.
  • Номер зареєстровано, а заявка подана від анонімного користувача.
  • Вказаний номер зареєстрований на іншу людину.
  • В заявці на перенесення номера надані неповні або недостовірні дані.
  • Номер заблокований (послуги зв’язку не надаються у поточного оператора).
  • Заявка на перенесення вказаного номера вже була подана раніше.
  • Після останнього перенесення номера пройшло менш ніж 30 календарних днів.
  • Надання послуг за вказаним номером може бути припинено через причини, передбачені законодавством України (шахрайство та інше).
Який я можу обрати тарифний план?
open

Ви можете обрати найбільш зручний для Вас тарифний план від Vodafone, вказавши це при подачі заявки в магазині.

Якщо Ви не обрали тарифний план або Ви подаєте заявку через сайт, Ваш номер буде активовано у тарифному плані Vodafone SuperNet Start.

Надалі Ви можете змінити Ваш тарифний план на будь-який доступний:

Тарифи для клієнтів передплати

Тарифи для контрактних клієнтів

Яка додаткова інформація може бути корисною при перенесенні номера?
open
  • Зміна оператора ніяк не впливає на надання сервісів, прив’язаних до Вашого номера (банківські картки, картки лояльності, ідентифікація й авторизація на сайтах, у поштовому клієнті, месенджерах тощо).
  • Після перенесення номера до мережі Vodafone для оплати послуг зв’язку через термінали, веб-сайти, мобільні додатки Вам потрібно вибирати оператора Vodafone та вказувати Ваш поточний номер.
  • Vodafone інформуватиме Вас під час дзвінків на перенесені номери та обов’язково вказуватиме, до якої мережі Ви телефонуєте. Якщо не бажаєте слухати таке інформування, Ви можете його відключити за допомогою USSD-комбінації:
    *181*4#– відключити голосове повідомлення під час дзвінків на номери, перенесені до мережі Vodafone.
    *181*3#– відключити голосове повідомлення під час дзвінків на номери, перенесені до будь-якого мобільного оператора України.
  • Перевірити, до якої мережі належить номер Вашого співрозмовника, можна за допомогою USSD-комбінації: *181*номер телефону# (номер телефону має бути у форматі 380XX1234567).

Популярні запитання

Як мені перенести номер/номери моєї компанії до Vodafone?
open

Ви маєте можливість подати заявку на перенесення номера/номерів у мережу Vodafone кількома способами:

В одній заявці можна вказати від 1 до 200 номерів.

Важливо!  Перевірка виконується за ЄДРПОУ для компаній або РНОКПП (ІПН) для фізичних осіб-підприємців, у випадку відсутності РНОКПП (ІПН) – за паспортними даними.

Як обрати тарифний план?
open

Відповідно до Ваших потреб обирайте тарифний план з переліку діючих тарифів для бізнес-клієнтів. Якщо потрібно, співробітник Vodafone допоможе Вам обрати тарифний план під час укладання Договору. SIM-карти надаються безкоштовно після підписання документів.

Після перенесення номера/номерів Ви можете змінити раніше обраний тарифний план на будь-який інший, якщо виникне така потреба.

Які документи необхідно надати юридичній особі?
open
  • Паспорт громадянина України. У разі, якщо за підключенням звертається не керівник, додатково надається Довіреність на право підпису представника.
  • Для фізичної особи-підприємця - РНОКПП (ІПН) чи паспорт громадянина України у випадку відсутності РНОКПП (ІПН).
  • Інформація про повне найменування юридичної особи, ідентифікаційний код юридичної особи.
Які документи необхідно підписати юридичній особі?
open
Де можна отримати попередню консультацію?
open

Служба підтримки з питань перенесення номера (дзвінок безкоштовний): 0 800 400 007 (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).

Скільки коштує послуга перенесення номера/номерів?
open

Послуга перенесення номера/номерів надається безкоштовно.

Скільки часу займає перенесення номера/номерів?
open

Перенесення номера(ів) відбувається за 1 робочий день (8 робочих годин) з моменту реєстрації заяви.

Максимальний час перенесення номера(ів) – 30 календарних днів. Ви можете обрати бажану дату перенесення Вашого номера(ів) під час підписання заяви у магазині.

Відмовитися від перенесення мобільного номера можна протягом половини терміну до обраної дати на перенесення (тобто, якщо Ви подали заявку 1го числа та вказали бажану дату перенесення 2го числа, то у такому випадку відмова можлива впродовж 4 робочих годин с моменту подачі заявки).

Як я зрозумію, що мій номер(и) вже перенесений(і)?
open

На всіх етапах перенесення номера(ів) до мережі Vodafone Ви будете отримувати SMS-повідомлення.

Статус Вашої заяви на перенесення номера/номерів у мережу Vodafone можна відстежувати в розділі перевірки.

Коли почнеться процес перенесення номера, Ви отримаєте SMS-повідомлення:
Шановний клієнте, раді повідомити Вам, що процес перенесення номера(ів) вже розпочався! Будь ласка, вставте SIM-картку Vodafone в телефон. Під час процесу можлива відсутність зв'язку до 3 годин. Одразу після закінчення перенесення номера ми відправимо Вам SMS на нову SIM-картку. З повагою, Vodafone

Після завершення процесу перенесення номера на Вашу нову SIM-картку від Vodafone, надійде наступне SMS-повідомлення:
Шановний клієнте, вітаємо Вас у мережі Vodafone! Ваш(і) номер(и) успішно перенесено. Користуйтеся зручним контролем коштів і підключенням послуг у My Vodafone – www.vodafone.ua/app_MyVodafone
Дякуємо за вибір Vodafone

Важливо! Не активуйте SIM-картки Vodafone до моменту початку перенесення номера. Вам надійде SMS-повідомлення з інформацією, коли це потрібно буде зробити.

Чому заява на перенесення номера може бути не підтверджена?
open
  • Вказаний ЄДРПОУ або РНОКПП (ІПН) належить іншій особі
  • Номер заблокований (послуги зв’язку не надаються)
  • Заява на перенесення вказаного номера(ів) вже була подана раніше
  • Після останнього перенесення номера минуло менш ніж 30 календарних днів
  • Надання послуг по вказаному номеру може бути припинено через причини, передбачені законодавством України (шахрайство та інше).



Якщо була подана групова заявка і по будь-якому номеру отримано відмову, такий номер автоматично виключається із заявки, а всі підтверджені номери переносяться.

Для перенесення номерів, по яким надійшла відмова, потрібно уточнити і виправити помилку та оформити для них нову коректну заявку.

Статус Вашої заяви на перенесення номера/номерів у мережу Vodafone можна відстежувати в розділі перевірки.