loading

Введіть, будь ласка, Ваші контактні дані, ми Вам зателефонуємо

Ваш запит успішно відправлено

Ваші контактні дані

Ім’я:
Телефон:

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Оберіть, будь ласка, форму обслуговування та вкажіть необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Вкажіть, будь ласка, необхідні дані, які потрібні для проведення ідентифікації та пришвидшення вирішення питання

Ваш запит успішно відправлено

Потрібна допомога?

Ми зібрали для Вас відповіді на всі актуальні питання в розділі "Підтримка"

Перейти до розділу "Підтримка"

Переходьте в Vodafone вже зараз

Фізична особа
Юридична особа

Перевірити статус

Популярні запитання

Тарифи зі знижкою для клієнтів контракту
open

Переходьте в тарифи контракту від Vodafone за спеціальними цінами без зміни вашого номера.


Red
Start
Red
Pro
Red
Max
Red
Unlim
Plus
Red
Unlim
Max
Вартість пакета послуг на місяць (діє протягом перших 12-ти місяців із моменту переходу в мережу Vodafone)



100 грн



135 грн



170 грн



220 грн



310 грн


Інтернет

20 ГБ
Online PASS
50 ГБ
Online PASS
+ Social PASS
+ Video PASS


Безліміт


Безліміт


Дзвінки
Безліміт у мережі
Безліміт у мережі
Безліміт у мережі
Безліміт у мережі
Безліміт у мережі
200 хв на інші мережі
250 хв на інші мережі
400 хв на інші мережі
500 хв на інші мережі
700 хв на інші мережі
15 хв за 25 грн
50 хв
у 16 країн
75 хв
у 16 країн
100 хв
у 16 країн
150 хв
у 16 країн
SMS
200 SMS на всі
мережі по Україні
250 SMS на всі
мережі по Україні
400 SMS на всі
мережі по Україні
500 SMS на всі
мережі по Україні
700 SMS на всі
мережі по Україні

Починаючи з 13-го місяця, у вас діятимуть стандартні умови тарифів.

Пропозиція дійсна для всіх клієнтів, які подадуть заявку на перенесення номера у Vodafone з 01.04.2023 р.


Зверніть увагу!

  • Вибір тарифу відбувається при подачі заявки або підписанні контракту в магазині Vodafone.
    При подачі заявки на сайті рекомендуємо дочекатися SMS-підтвердження вашого звернення, а потім завітати в наш магазин.
  • Клієнти, ідентифіковані у свого оператора (хто надавав паспорта, ID-картки чи інших документів для підтвердження своїх персональних даних), можуть подати заявку  виключно в магазині Vodafone.
  • Клієнти, неідентифіковані у свого оператора (хто не надавав паспорта, ID-картки чи інших документів для підтвердження своїх персональних даних), можуть подати заявку з використанням BankID або ЕЦП на сайті.
  • Підключення на контракт доступне лише в магазині Vodafone.
Тарифи зі знижкою для клієнтів передплати
open


Обирайте тарифи Vodafone та переходьте за спеціальними цінами без зміни поточного номера.


Joice Start
Joice Pro
Joice Max
Вартість пакета послуг на 4 тижні зі знижкою*

140 грн/ 4 тижні

175 грн/ 4 тижні

230 грн/ 4 тижні
Стандартна вартість пакета послуг на 4 тижні

180 грн/ 4 тижні

230 грн/ 4 тижні

300 грн/ 4 тижні
Інтернет

15 ГБ  інтернету
Безліміт на топові застосунки
Apple Music, YouTube, Instagram, TikTok, Viber, Whats App, YouTube Music, MEGOGO, Facebook, Pinterest, Twitter, Hangouts + 26 застосунків


25 ГБ інтернету
Безліміт на топові застосунки
Apple Music, YouTube, Instagram, TikTok, Viber, Whats App, YouTube Music, MEGOGO, Facebook, Pinterest, Twitter, Hangouts + 26 застосунків

40 ГБ інтернету
Безліміт на топові застосунки
Apple Music, YouTube, Instagram, TikTok, Viber, Whats App, YouTube Music, MEGOGO, Facebook, Pinterest, Twitter, Hangouts + 26 застосунків
Дзвінки
800 хв
на всі мережі,
 далі – безліміт у мережі Vodafone Україна
1 200 хв
на всі мережі,
далі – безліміт у мережі Vodafone Україна
1 600 хв
на всі мережі,
далі – безліміт у мережі Vodafone Україна


*Діє протягом перших 6-ти місяців з моменту переходу в мережу Vodafone. Починаючи з 7-го місяця, у вас діятимуть стандартні умови та вартість тарифів.

Зверніть увагу:

Вибір тарифу відбувається при подачі заявки в магазині Vodafone.

Для клієнтів, які подають заявку з використанням BankID  або ЕЦП на сайті, є 2 способи вибору тарифу:

  • у магазині Vodafone;
  • на сайті чи в будь-якій іншій торговельній точці (наприклад, у супермаркеті).

Для цього зробіть 2 прості кроки.

Крок 1. Самостійно оберіть тариф та придбайте SIM або eSIM-картку Vodafone.

Крок 2. Після отримання картки зателефонуйте безкоштовно за номером 0800 400 400 (дзвінок варто здійснити з номеру телефону, який хочете перенести), щоб завершити перенесення номера та отримати знижку.

Пропозиція дійсна для всіх клієнтів, які подадуть заявку на перенесення номера у Vodafone, починаючи з 17.03.2023 р.


Безлімітний трафік на топові застосунки 

Соцмережі та месенджери: Instagram, Facebook, Pinterest, Twitter, LinkedIn, Snapchat, TikTok, Likee, Viber, WhatsApp, Skype, Telegram, Hangouts, Google Classroom, Google Meet, Zoom, Skype for Business, FaceTime, Microsoft Teams, WeChat, Всеукраїнська школа онлайн, Дія, Duolingo, Coursera, Reddit, Canva.

Відео та музика: Apple Music, Apple TV, YouTube, YouTube Music, Netflix, MEGOGO, SoundCloud, Deezer, Spotify, Shazam, SWEET.TV, Дія TV.

Деталі в Політиці чесного користування безлімітним інтернетом застосунки та сервіси в тарифах Joice


Способи подачі заявки на перенесення номера до мережі Vodafone Україна
open

Ви можете подати заявку на перенесення номера кількома способами:

Подача заявки зареєстрованого або незареєстрованного абонента
open

Для успішного переходу до мережі Vodafone Україна необхідно виконати 4 прості кроки:

  • В магазині, на сайті або за номером 0800 400 111  повідомити,  що Ви – «Зареєстрований користувач» або «Незареєстрований користувач».
  • Пройти ідентифікацію номера за допомогою коду, що прийде по SMS. Для незареєстрованого користувача потрібно пройти додаткову ідентифікацію за вхідним дзвінком від Vodafone.
  • Назвати свої прізвище та ім’я співробітнику контактного центру або вказати їх на сайті за допомогою BankID або КЕП.
  • Звернутись до магазину Vodafone та надати співробітнику оригінал паспорту/ID-картки чи застосунок Дія з відображенням ID-картки та отримати нову SIM-картку.

Важливо! Зареєстрований користувач – це номер, за яким попередньо надавались паспорт або ID-картка для реєстрації або цей обслуговується на контрактній формі у поточного оператора. Деталі можна дізнатись у Вашого поточного оператора.

Де я можу забрати нову SIM-картку і скільки це буде коштувати?
open

Після отримання SMS-підтвердження про перенесення номера Вам необхідно підписати письмову заявку та отримати нову SIM-картку в магазині Vodafone.

Послуга перенесення номера до мережі Vodafone – безкоштовна. Нова SIM-картка Vodafone коштує всього 1 грн, яка буде зарахована на Ваш рахунок після активації.

Важливо! Не вставляйте у пристрій SIM-картку Vodafone до моменту початку перенесення номера.

До отримання нової SIM-картки Vodafoneномер не буде перенесено.

Скільки часу займає перенесення номера?
open

Перенесення номера займає щонайменше 1 робочий день (8 робочих годин) з моменту реєстрації заявки.

Максимальний час перенесення номера – 30 календарних днів. Ви можете обрати бажану дату перенесення Вашого номера під час підписання заявки у магазині.

Перевірити статус Вашої заявки на перенесення номера до мережі Vodafone можна на сайті.

Відмовитися від перенесення мобільного номера можна протягом половини терміну до обраної дати на перенесення (тобто, якщо ви подали заявку 1го числа та вказали бажану дату перенесення 2го числа, то у такому випадку відмова можлива впродовж 4 робочих годин з моменту подачі заявки).

Як я зрозумію, що мій номер вже перенесений?
open

На всіх етапах перенесення номера до мережі Vodafone Вам будуть надходити SMS-повідомлення.

  • Як тільки почнеться перенесення Вашого номера, Ви отримаєте SMS-повідомлення:
    Ім’я, раді повідомити Вам, що процес перенесення номера вже розпочався!  Будь ласка, вставте SIM-картку Vodafone в телефон. Під час процесу можлива відсутність зв'язку до 3 годин. Одразу після закінчення перенесення номера ми відправимо Вам SMS на нову SIM-картку. З повагою, Vodafone
  • Після перенесення Вашого номера на Вашу нову SIM-картку від Vodafone надійде наступне SMS-повідомлення:
    Ім’я, Ваш номер успішно перенесено. Дякуємо за вибір Vodafone
Чому моя заява на перенесення номера може бути відхилена?
open
  • Номер є незареєстрованим, а заявка подана від зареєстрованого користувача.
  • Номер зареєстровано, а заявка подана від анонімного користувача.
  • Вказаний номер зареєстрований на іншу людину.
  • В заявці на перенесення номера надані неповні або недостовірні дані.
  • Номер заблокований (послуги зв’язку не надаються у поточного оператора).
  • Заявка на перенесення вказаного номера вже була подана раніше.
  • Після останнього перенесення номера пройшло менш ніж 30 календарних днів.
  • Надання послуг за вказаним номером може бути припинено через причини, передбачені законодавством України (шахрайство та інше).
Який я можу обрати тарифний план?
open

Ви можете обрати найбільш зручний для Вас тарифний план від Vodafone, вказавши це при подачі заявки в магазині.

Якщо Ви не обрали тарифний план або Ви подаєте заявку через сайт, Ваш номер буде активовано у тарифному плані Vodafone Joice Start.

Надалі Ви можете змінити Ваш тарифний план на будь-який доступний:

Тарифи для клієнтів передплати

Тарифи для контрактних клієнтів

Яка додаткова інформація може бути корисною при перенесенні номера?
open
  • Зміна оператора ніяк не впливає на надання сервісів, прив’язаних до Вашого номера (банківські картки, картки лояльності, ідентифікація й авторизація на сайтах, у поштовому клієнті, месенджерах тощо).
  • Після перенесення номера до мережі Vodafone для оплати послуг зв’язку через термінали, веб-сайти, мобільні додатки Вам потрібно вибирати оператора Vodafone та вказувати Ваш поточний номер.
  • Vodafone інформуватиме Вас під час дзвінків на перенесені номери та обов’язково вказуватиме, до якої мережі Ви телефонуєте. Якщо не бажаєте слухати таке інформування, Ви можете його відключити за допомогою USSD-комбінації:
    *181*3#– відключити голосове повідомлення під час дзвінків на номери, перенесені до будь-якого мобільного оператора України.
  • Перевірити, до якої мережі належить номер Вашого співрозмовника, можна за допомогою USSD-комбінації: *181*номер телефону# (номер телефону має бути у форматі 380XX1234567).
Загальна інформація
open

Тарифи діють на території України за наявності покриття мережі оператора, крім території, на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень або здійснюють їх не в повному обсязі.

Під «Тарифи зі знижкою для клієнтів контракту» мається на увазі можливість використання тарифного плану за спеціальною ціною протягом 12 місяців в залежності від тарифу, для клієнтів тарифів контракту, які перейдуть в мережу Vodafone за допомогою послуги перенесення номеру.

Під «Тарифи зі знижкою для клієнтів передплати» мається на увазі можливість використання тарифного плану за спеціальною ціною протягом 6 місяців в залежності від тарифу, для клієнтів передплати, які перейдуть в мережу Vodafone за допомогою послуги перенесення номеру.

З 17.03.2023 р. для клієнтів тарифів передплати спеціальна ціна діє у перші 6 місяці з дати перенесення номера в мережу Vodafone, а саме: Joice Start – 140 грн/4 тижні (знижка 22%), Joice Pro – 175 грн/4 тижні (знижка 24%), Joice Max – 230 грн/4 тижні (знижка 23%). Починаючи з 7-го буде діяти стандартна вартість пакету послуг на 4 тижні.

З 01.04.2023 р. для клієнтів тарифів контракту спеціальна ціна діє у перші 12 місяці з дати перенесення номера в мережу Vodafone, а саме: Vodafone Red Turbo – 70 грн/місяць (знижка 44%), Vodafone Red Start–100 грн/місяць (знижка 43%), Vodafone Red Pro–135 грн/місяць (знижка 41%), Vodafone Red Max – 170 грн/місяць (знижка 43%), Vodafone Red Unlim Plus – 220 грн/місяць (знижка 37%), Vodafone Red Unlim Max – 310 грн/місяць (знижка 31%) . Починаючи з 13-го місяця буде діяти стандартна вартість пакету послуг на місяць.

Вартість дзвінків вказана за першу секунду кожної хвилини розмови, до вартості якої включено кожну наступну секунду зазначеної хвилини в межах розмови. Тарифікація відбувається в першу секунду кожної хвилини розмови.
Тарифи вказані y гривнях з урахуванням ПДВ та збору до Пенсійного фонду, що становить 7,5% від вартості послуг без ПДВ, станом на 01.04.2023 року.
Мінімальний строк дії тарифу – 28 днів із моменту його введення.

 Детальну інформацію щодо тарифів, акцій, вартості та умов надання послуг можна отримати в застосунку My Vodafone або за телефонами:

111 – безкоштовно з мобільного Vodafone Україна (в Україні);

0800 400 111 – для клієнтів інших операторів України (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).

ПрАТ «ВФ Україна», 01601, м. Київ, вул. Лейпцизька, 15, у реєстрі операторів, провайдерів телекомунікацій №1.

Популярні запитання

Як мені перенести номер/номери моєї компанії до Vodafone?
open

Ви маєте можливість подати заявку на перенесення номера/номерів у мережу Vodafone кількома способами:

В одній заявці можна вказати від 1 до 200 номерів.

Важливо!  Перевірка виконується за ЄДРПОУ для компаній або РНОКПП (ІПН) для фізичних осіб-підприємців, у випадку відсутності РНОКПП (ІПН) – за паспортними даними.

Як обрати тарифний план?
open

Відповідно до Ваших потреб обирайте тарифний план з переліку діючих тарифів для бізнес-клієнтів. Якщо потрібно, співробітник Vodafone допоможе Вам обрати тарифний план під час укладання Договору. SIM-карти надаються безкоштовно після підписання документів.

Після перенесення номера/номерів Ви можете змінити раніше обраний тарифний план на будь-який інший, якщо виникне така потреба.

Які документи необхідно надати юридичній особі?
open
  • Паспорт громадянина України. У разі, якщо за підключенням звертається не керівник, додатково надається Довіреність на право підпису представника.
  • Для фізичної особи-підприємця - РНОКПП (ІПН) чи паспорт громадянина України у випадку відсутності РНОКПП (ІПН).
  • Інформація про повне найменування юридичної особи, ідентифікаційний код юридичної особи.
Які документи необхідно підписати юридичній особі?
open
Де можна отримати попередню консультацію?
open

Служба підтримки з питань перенесення номера (дзвінок безкоштовний): 0 800 400 007 (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).

Скільки коштує послуга перенесення номера/номерів?
open

Послуга перенесення номера/номерів надається безкоштовно.

Скільки часу займає перенесення номера/номерів?
open

Перенесення номера(ів) відбувається за 1 робочий день (8 робочих годин) з моменту реєстрації заяви.

Максимальний час перенесення номера(ів) – 30 календарних днів. Ви можете обрати бажану дату перенесення Вашого номера(ів) під час підписання заяви у магазині.

Відмовитися від перенесення мобільного номера можна протягом половини терміну до обраної дати на перенесення (тобто, якщо Ви подали заявку 1го числа та вказали бажану дату перенесення 2го числа, то у такому випадку відмова можлива впродовж 4 робочих годин с моменту подачі заявки).

Як я зрозумію, що мій номер(и) вже перенесений(і)?
open

На всіх етапах перенесення номера(ів) до мережі Vodafone Ви будете отримувати SMS-повідомлення.

Статус Вашої заяви на перенесення номера/номерів у мережу Vodafone можна відстежувати в розділі перевірки.

Коли почнеться процес перенесення номера, Ви отримаєте SMS-повідомлення:
Шановний клієнте, раді повідомити Вам, що процес перенесення номера(ів) вже розпочався! Будь ласка, вставте SIM-картку Vodafone в телефон. Під час процесу можлива відсутність зв'язку до 3 годин. Одразу після закінчення перенесення номера ми відправимо Вам SMS на нову SIM-картку. З повагою, Vodafone

Після завершення процесу перенесення номера на Вашу нову SIM-картку від Vodafone, надійде наступне SMS-повідомлення:
Шановний клієнте, вітаємо Вас у мережі Vodafone! Ваш(і) номер(и) успішно перенесено. Користуйтеся зручним контролем коштів і підключенням послуг у My Vodafone – www.vodafone.ua/app_MyVodafone
Дякуємо за вибір Vodafone

Важливо! Не активуйте SIM-картки Vodafone до моменту початку перенесення номера. Вам надійде SMS-повідомлення з інформацією, коли це потрібно буде зробити.

Чому заява на перенесення номера може бути не підтверджена?
open
  • Вказаний ЄДРПОУ або РНОКПП (ІПН) належить іншій особі
  • Номер заблокований (послуги зв’язку не надаються)
  • Заява на перенесення вказаного номера(ів) вже була подана раніше
  • Після останнього перенесення номера минуло менш ніж 30 календарних днів
  • Надання послуг по вказаному номеру може бути припинено через причини, передбачені законодавством України (шахрайство та інше).



Якщо була подана групова заявка і по будь-якому номеру отримано відмову, такий номер автоматично виключається із заявки, а всі підтверджені номери переносяться.

Для перенесення номерів, по яким надійшла відмова, потрібно уточнити і виправити помилку та оформити для них нову коректну заявку.

Статус Вашої заяви на перенесення номера/номерів у мережу Vodafone можна відстежувати в розділі перевірки.