loading

Стандарти якості

Політика ПрАТ «ВФ Україна» в сфері якості та управління клієнтським досвідом
open

ПрАТ «ВФ Україна» – один з найбільших операторів мобільного зв’язку в Україні, який надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв'язок, передачу даних та обмін повідомленнями.

Наша стратегічна мета – забезпечити клієнтам ПрАТ «ВФ Україна» найкращу якість клієнтського досвіду від використання послуг та обслуговування на території України й у роумінгу.

Висока якість наданих послуг зв’язку, клієнтських сервісів і абонентського обслуговування є вирішальною конкурентною перевагою Компанії.

Ми намагаємося не лише відповідати вимогам клієнтів, але й перевищувати їх очікування, впроваджуючи новітні технології, надаючи найкращі продукти й умови обслуговування.

Ми прагнемо стати найкращою Компанією для задоволення потреб клієнтів і співробітників в постійно змінному контексті ведення бізнесу, досліджуючи інформацію та тенденції потреб зацікавлених сторін, оцінку сприйняття якості наданих послуг споживачем.

Ми зобов’язуємося дотримуватися нашої Політики у сфері якості й управління клієнтським досвідом, відповідати вимогам, вдосконалювати систему менеджменту якості та ніколи не зупинятись на досягнутому.

ПрАТ «ВФ Україна» пропонує Вашій увазі звіт про якість телекомунікаційних послуг оператора мобільного та фіксованого зв’язку за 2018 р.

Даний звіт підготовлений згідно з вимогами галузевих Стандартів України з фіксованого та мобільного зв’язку, відповідно до:

  • Положення про якість телекомунікаційних послуг, затвердженого рішенням НКРЗ від 15.04.2010 № 174.
  • Рішення НКРЗІ від 30.10.2018 № 562 «Про затвердження переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню у 2020 році»

Звіт про якість телекомунікаційних послуг за 2019 р.

Архів

2018 рік
open
  • Рішення НКРЗІ від 19.12.2017 року № 656 «Про затвердження переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню у 2019 році»


Звіт про якість телекомунікаційних послуг за 2018 р.

2017 рік
open
  • Рішення НКРЗІ від 13.12.2016 року № 660 «Про затвердження переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню у 2018 році»


Звіт про якість телекомунікаційних послуг за 2017 р.

2016 рік
open
  • Рішення НКРЗІ від 29.12.2015 року № 694 «Про затвердження переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню у 2017 році»


Звіт про якість телекомунікаційних послуг за 2016 р.

2015 рік
open
  • Рішення НКРЗІ від 16.12.2014 року № 821 «Про затвердження переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню у 2016 році»


Звіт про якість телекомунікаційних послуг за 2015 р.

2014 рік
open
  • Рішення НКРЗІ від 24.12.2013 № 849 «Про затвердження переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню у 2015 році»


Звіт про якість телекомунікаційних послуг за 2014 р.

2013 рік
open
  • Рішення НКРЗІ від 20.12.2012 № 670 «Про затвердження переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов»язковому оприлюдненню у 2014 році»


Звіт про якість телекомунікаційних послуг за 2013 р.

2012 рік
open
  • Рішення НКРЗІ № 26 від 29.12.2011 «Про затвердження базових переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов»язковому оприлюдненню у 2013 році»


Звіт про якість телекомунікаційних послуг за 2012 р.

2011 рік
open
  • Рішення НКРЗ від 16.12.2010 № 574 «Про затвердження базових переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов'язковому оприлюдненню у 2012 році»


Звіт про якість телекомунікаційних послуг за 2011 р.

2010 рік
open
  • Рішення НКРЗ від 05.08.2010 року N 363 «Про затвердження базових переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов'язковому оприлюдненню у 2011 році»


Звіт про якість телекомунікаційних послуг за 2010 р.

Потрібна допомога? Відкрийте чат